ניהול מועדון לקוחות בתחום האופנה

ניהול מועדון לקוחות בתחום האופנה – הפתרון האידיאלי לעסק

ניהול מועדון לקוחות בתחום האופנה

בכל הקשור למועדוני הלקוחות בישראל ובעולם, אין ספק כי תחום האופנה נחשב לאחד החמים ביותר שבו. למעשה, אין כמעט צרכן או צרכנית שלא מחזיק לפחות אחד-שניים מועדוני לקוחות מתחום זה, מכמה סיבות ברורות: תחום האופנה כולל בתוכו שלל מוצרים בסיסיים שכל אחד זקוק להם ובתדירות גבוהה יחסית. בנוסף,  בעידן של ימינו תחום האופנה נחשב לאחד הרווחיים ביותר בשוק, דבר שמשמעו תחרות גבוהה וניסיון תמידי של בעלי חנויות ורשתות למצוא דרכי שיווק חדשות ועוד. במצב כזה, מטבע הדברים כל לקוח יצטרך לנהל את מועדוני הלקוחות שלו, ועדיף מוקדם מאשר מאוחר.

תחום האופנה, מועדון לקוחות והצרכן הישראלי

כאמור, תחום האופנה כולל בתוכו מגוון רחב של מוצרים, שבראשם הבגדים ואביזרי האופנה השונים. מעבר לעובדה שכולנו קונים בגדים באופן יומיומי, תעשיית האופנה נשענת גם על נאמנות לקוחות לרשתות מסוימות, בהתאם ל"אופנה" ומאפיינים שונים של הצרכן או הצרכנית. לכן, רשתות אופנה רבות מתחרות ביניהן על השגת נאמנות לקוחות שבין היתר, כוללת גם את מועדון הלקוחות כאסטרטגיה. מועדון הלקוחות כולל מתן הנחות מסוימות, פרסום מבצעים וצבירת נקודות שיכולות להביא להנחה משמעותית עבור הקונה.

nirazo

חשוב לציין, שמועדון הלקוחות איננו רעיון ישראלי כמובן, אולם הצרכנים הישראלים ידועים בחיבתם הרבה למבצעים והנחות, ולכן עצם הרעיון של חברות בכמה מועדוני לקוחות במקביל, כשכל אחד מהם מקנה הנחות ומבצעים בלעדיים, קוסם מאוד לצרכן ולצרכניות הישראליות.

ניהול מועדון לקוחות בתחום האופנה: לבד, או עם אפליקציה?

כל מי שחבר בכמה מועדוני לקוחות יודע היטב שהמרדף אחר המבצעים, ההשוואה ביניהן והניסיון כל פעם מחדש לגלות כמה נקודות נצברו עד כה יכול להיות מעייף וקצת בלתי אפשרי. נכון, תמיד יכולים הלקוחות להשוות בין הפרסומות שהם מקבלים למייל או לפלאפון, לשאול את המוכר\ת כמה נקודות נצברו עד כה וכד', אולם אין ספק שאם תנתן האפשרות ללקוחות לתת למישהו אחר לבדוק עבורם, זה בהחלט עדיף, בייחוד כאשר מדובר באפליקציה ידידותית וקלה לתפעול. בפרט, ניהול מועדון לקוחות בתחום האופנה בעזרת אפליקציה יאפשר ללקוחות לנהל מעקב תמידי אחר המבצעים וההטבות הקיימות, ללא צורך במאמץ מיותר. בעזרת כמה פעולות פשוטות, יוכלו הלקוחות להחזיק בהישג יד את כל המידע שהם צריכים אודות מועדוני הלקוחות השונים בתחום האופנה ואף ליהנות מן המבצעים בזמן אמת!

עוד כמה מילים על החיסכון הכספי

חשוב לזכור שמעבר לעניין הנוחות, ניהול מועדון לקוחות בתחום האופנה יביא לחיסכון כספי משמעותי, הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. עצם האפשרות להשוואת מחירים, קבלת מידע רלוונטי על מבצעים וכד', יסייע לכל צרכן למצוא את מבוקשו ברשתות האהובות עליו. חשוב לציין שהאפליקציה תציע מבצעים והטבות רלוונטיות מתחום האופנה ובכלל, בהתאם לנתונים אישיים של הלקוח. כל המאפיינים הללו הופכים את ניהול מועדון לקוחות בתחום האופנה על ידי אפליקציה למשתלמת וכדאית.