חברה לניהול מועדון לקוחות בעולם הדיגיטלי

חברה לניהול מועדון לקוחות בעולם הדיגיטלי

חברה לניהול מועדון לקוחות או אפליקציית מועדון?

מנהלי מועדון לקוחות מחפשים תמיד דרכים חדשות לייעל את שיטת העבודה שלהם כדי להרוויח כמה שיותר ממועדון הלקוחות שלהם, בכמה שפחות עבודה. בעקבות הרצון לייעול הניהול, הם עשויים למצוא את עצמם תרים אחר חברה שתיקח לידיה את כל נושא מועדון הלקוחות, כלומר תהיה אחראית על שילוח מבצעים והטבות ברשימות תפוצה או מסרונים, תדאג לגייס חברי מועדון חדשים כל הזמן, ועוד.

אבל מה אם היינו אומרים לכם, שהיום אתם יכולים לעשות את כל זה לבד ודי בקלות, על ידי החלפת הניהול הידני והסיזיפי של מועדוני הלקוחות באפליקציה יעילה אחת, שעושה הכול בצורה דיגיטלית, פשוטה, ואפשר לומר – כמעט אוטומטית? אתם כמנהלי המותג רק יוצרים את המבצעים וההטבות שאתם רוצים, ואפליקציית המועדון משגרת את זה ישירות ללקוח, בדיוק בזמן הנכון. בלי סמסים, בלי רשימות תפוצה, ואפילו ללא כרטיס מועדון מפלסטיק.

nirazo

במקום חברה לניהול מועדון לקוחות – מתקדמים למועדון דיגיטלי ועושים את זה לבד ובגדול

למעשה, מדובר בלא פחות ממהפכה אמתית בעולם הצרכנות, עולם חדש שמשנה את התהליכים מקצה לקצה מהנהוג בניהול מועדון לקוחות; הדפסה וייצור של כרטיסי מועדון, הצטרפות למועדון על ידי מילוי טופס ידני והזנתו בקופה, שליחה של מסרוני SMS וניוזלטר, ניהול רשימות תפוצה ועוד, מתבצעים למעשה דרך ממשק ניהול ידידותי ונוח, והלקוחות שלכם מדוורים ישירות לאפליקציה. כך הצורך בשירותי חברה לניהול מועדון לקוחות פוחת משמעותית משום שעם טכנולוגיה כה נגישה ופשוטה, כל בעל עסק, קטן או גדול – יכול לנהל מועדון לקוחות, בעצמו.

בא לי דיגיטלי

זוכרים את "אם אתה לא שם אתה לא קיים" המיתולוגי של דפי זהב? בעבר, אם העסק שלך לא היה רשום בספר צהוב ענק שהיו משאירים מתחת לכל דלת, אף אחד לא היה יודע מי אתה. מרגע שגוגל נכנס לחיינו, איש כבר לא זכר את הספר המיושן הזה והוא רק צבר אבק במטבח או הפך למעצור לדלת, ובקיצור, לנטל לא רלוונטי. בדיוק כך מתחיל להראות גם ניהול מועדון לקוחות המבוסס על כרטיס לנשיאה בארנק, או שליחת מבצעים ללקוח בצורה שרירותית עיוורת ולא מפולחת.

כי למעשה, אם נפקח את העיניים נבין כי הדיגיטל כבר מזמן השתלט על חיינו. ואיך אפשר שלא, כשכל נערה ונער מתבגרים ממהרים להצטייד במכשיר נייד, באמצעותו הם מקבלים ומוציאים שיחות, מתכתבים בווטסאפ, גולשים באינטרנט ומעדכנים סטטוס ברשתות החברתיות, מקבלים מסרונים, רוכשים מוצרים, ובקיצור – מנהלים חיים שלמים?

פוגשים את הלקוחות הנאמנים – בניידים

בעקבות השתלטות הניידים על העולם, קשה להבין כיצד לקוחות המעוניינים להצטרף למועדון של מותג שהם אוהבים, עדיין נדרשים למלא טופס ידני בקופה ומקבלים כרטיס מפלסטיק בתמורה. האם אותם חברי מועדון זוכרים האם ומתי בדיוק הצטרפו למועדון של המותג? כנראה שלא… האם הם פותחים את האימיילים שהם מקבלים מהמותג כחלק מרשימת התפוצה? כמעט ולא. האם הם זוכרים את המסרון שקיבלו לפני כמה ימים על מבצע כלשהו שנשלח לכל הלקוחות באופן גורף ולא במדויק עבורם, בזמן שהם בכלל היו בביתם ולא בקרבת החנות? כמעט בטוח שלא. אם כך, נראה כי גם חברה לניהול מועדון לקוחות לא בהכרח תעזור למצות את הפוטנציאל של מועדון לקוחות. הגיע הזמן למשהו מתקדם הרבה יותר מזה.

אוקי. אז מהי אפליקציה לניהול מועדון לקוחות?

כוחה של אפליקציית מועדון טמון קודם כל בכך שהיא מחזקת את נאמנות הלקוח למותג שבניתם ומשאירה אותו תמיד בכיסו – בנייד שלו. לקוח שכבר חבר במועדון או לקוח חדש המעוניין להצטרף, פשוט מוריד את האפליקציה בכמה שניות, מצטרף באופן עצמאי למועדון הלקוחות של המותג, ומעתה והלאה זוכה לקבל הטבות ייחודיות המתאימות לו בדיוור ישיר (Push Notification) דרך האפליקציה ומבצעים שהוא בוחר לקבל, התופסים אותו בדיוק בזמן ובמקום הנכון, להאריך את חברות המועדון שלו כשתג תוקפה, לממש קופונים ואף לרכוש מוצרים דרך האפליקציה עצמה מבלי להגיע לחנות.

מנגד, אתם כמנהלי מותג זוכים לתזמן באוטומציה הטבות ימי הולדת, לשגר מבצע מדויק ממש כשהלקוח בקרבת החנות (Location Based Push Notifications), ואף לקבל את מסקנות המערכת לגבי פילוח הקהל שלכם – מסקנות המבוססות על ניתוח הרגלי הצריכה של חברי המועדון שלכם, במינימום מאמץ ובמינימום עלויות!