כרטיס מועדון דיגיטלי

כרטיס מועדון דיגיטלי – איך לא חשבו על זה קודם?

כרטיס מועדון דיגיטלי בטלפון – לא הגיע הזמן להתקדם?

האם קרה לכם שעברתם במקרה ליד אחת מרשתות הפארם, וחשבתם לעצמכם 'כמה חבל שלא הבאנו איתנו את חוברת הקופונים שקיבלנו'? או שקפצתם לרגע לחנות הבגדים האהובה עליכם, אבל גיליתם שכרטיס המועדון לא נמצא עליכם? אמנם לא לכל הבעיות מסוג זה נמצא עדיין פתרון, אבל לפחות לאלה יש כבר אחד, והוא אפילו פשוט ומתבקש: כרטיס מועדון דיגיטלי המאחד בין כל חברויות המועדון יחד, מבלי לאגור עוד ועוד כרטיסים. ולא, לא מדובר בכרטיס חכם כמו "רב קו", הדורש רכישה מיוחדת וטיפול בפני עצמו, אלא פשוט מכך – באפליקציית מועדון דיגיטלי חינמית, המותקנת בטלפון הנייד באופן וירטואלי לחלוטין.

למה לא לפשט אם אפשר?

תמיד לימדו אותנו שחשוב שנשלוט בניירת שלנו, ובמיוחד בהוצאות הכספיות. ואכן, שלל פתרונות דיגיטליים כבר פותחו לשם כך בארץ ובעולם, ובמגוון תחומי שירות, אך משום מה בכל הנוגע לצרכנות נבונה, המודעות לרתימת הטלפון החכם לטובת העניין עדיין לוקה בחסר. כרטיס מועדון דיגיטלי הוא למעשה פתרון אידאלי ומתבקש לא רק עבור מי שמעוניין לעשות סדר ולאחד הכל במקום אחד, אלא גם ברובד הבסיסי יותר, הוא מייתר את הדאגה למקרים של איבוד כרטיס או שחיקה שלו, וכל שכן את הקושי להיזכר האם אתם בכלל חברים במועדון… בדיוק עבור מקרים כאלה, ולעוד הרבה אחרים (כפי שיוסבר מיד), נועד כרטיס מועדון דיגיטלי.

nirazo

יתרונותיו האמיתיים של כרטיס מועדון דיגיטלי

מעבר להפשטה הטכנית ולנוחות הרבה שמתאפשרת בזכות מועדון לקוחות דיגיטלי, חשבו על הקומה הגבוהה יותר שכעת ניתן להגיע אליה, והיא השימוש המושכל בכל אותם כרטיסי מועדון: עם אפליקציית כרטיס מועדון דיגיטלי המרכזת יחד כל המידע הצרכני שמעניין אתכם, תוכלו להבטיח שלא יקרה מצב בו תפספסו מבצעים חשובים, וגם תקבלו מידע מסונן המותאם אליכם באופן אישי, מבלי להיות מוצפים בפרסומים לא רלוונטיים. רק מידע שימושי, ובזמן הנכון – בדיוק כמו שצריך להתנהל כרטיס מועדון דיגיטלי חכם.

לשלוט במידע בצורה מלאה

האם אתם יודעים כמה נקודות מועדון צברתם בזמן האחרון במועדון האהוב עליכם? והאם אתם יודעים בכלל בכמה מועדונים שאתם חברים בהם ניתן לצבור נקודות? אם עניתם בשלילה לשתי השאלות הללו, כנראה שהגיע הזמן לעבור לאפליקציית מועדון לקוחות, ואת הכרטיסים הישנים שברשותכם לזרוק לפח. אין כל סיבה שלא תיהנו ממבצעים איכותיים וממידע נגיש הנוגע לכסף שלכם, ותתחילו ליהנות מההטבות שפשוט מגיעות לכם. עם כרטיס מועדון דיגיטלי לא תאבדו לעולם מידע חיוני שיכלתם לעשות בו שימוש אך בטעות פספסתם – כמו פג תוקף של נקודות שצברתם או אי חידוש חברות בזמן. ואם אתם מודאגים מכניסה לא מאובטחת לאפליקציה, אל דאגה! השימוש באפליקציית כרטיס מועדון דיגיטלי הוא בטוח לחלוטין, וכמו כל אפליקציה שמעורב בה תשלום, השימוש בה הוא מוצפן ומאובטח, כך שבסופו של דבר ניתן להגיד בבטחה כי כרטיס מועדון דיגיטלי הוא הפתרון הפשוט, הטוב והיעיל ביותר לעריכת קניה נבונה.