אפליקציה לניהול מועדון צרכנות

אפליקציה לניהול מועדון צרכנות – עכשיו יש חיה כזו!

אולי עד לפני כמה שנים, החברות במועדון הצרכנות נחשבה לזכות השמורה רק לחלק קטן מהחברה. רק עובדים בתחומים מסוימים או בחברות נחשבות, היו יכולים להחזיק כרטיס או חברות באחד ממועדוני הצרכנות הקיימים במשק. אולם כיום, החברות במועדון צרכנות איננה נדירה או שמורה למעטים בלבד. מעסיקים, חברות וקבוצות הבינו את היתרונות הרבים בהצטרפות או בצירוף העובדים למועדוני צרכנות, וכתוצאה מכך, במשפחות רבות בישראל קיימות חברויות בכמה מועדוני צרכנות יחד.

המשמעות: השוואת מחירים, מבצעים והטבות

בדיוק כמו ישראלים טובים, כולם אוהבים להשוות בין הטבות שונות המגיעות להם מכמה מקורות שונים. יותר מכך, הודות ל"שפע" מועדוני הצרכנות הפעילים כיום בישראל, התחרות ביניהם הולכת וגוברת, בייחוד במקרים בהם שני מועדוני צרכנות או יותר מציעים הטבות דומות. חשוב לציין, שקיימים מועדוני צרכנות שמבוססים מלכתחילה על הטבות רכישה דומות ולכן, התחרות ביניהן עשויה אף לגבור.

nirazo

תנו ללקוחות שלכם אפשרות נוחה יותר

הלקוחות כבר הבינו שעל מנת לא לפספס הטבות יש בכוחם לבצע מספר פעולות. ראשית, לעקוב עצמאית אחר המבצעים, ההנחות וכדומה, ולנסות להשוות בין מבצעים או הנחות דומות במועדון הלקוחות האחר. כמובן שיש בשיטה זו הגיון, שכן כך יוכלו הלקוחות לחפש עצמאית הטבות שמעניינות אותם, אולם כמו שכולם בטח מבינים, לא תמיד יש ללקוחות זמן או כוח לעקוב ולחפש עצמאית הטבות שוות או לערוך ביניהן השוואה, דבר שגורם להם בפועל לפספס הרבה הזדמנויות ומבצעים, ולכם כבעלי עסקים לאבד לקוחות פוטנציאלים, אך ורק משום שלא נחשפו להטבה. הדרך היעילה יותר, היא לכוון את הלקוחות לאפליקציה לניהול מועדון צרכנות. האפליקציה מהווה פלטפורמה חכמה לניהול המידע הצרכני בנושא מועדוני הלקוחות שהלקוחות שלכם חברים בהם, בלי שהם יצטרכו להתאמץ או להשוות בין המידע ידנית, ובעיקר על מנת שיחשפו כמה שיותר להטבות שאתם מציעים.

לאילו מצבים האפליקציה מיועדת?

מעבר למצבים בהם כאמור, קיימים לבני זוג או למשפחה חברות בכמה מועדוני לקוחות והם רוצים לרכז את המידע עליהם במקום אחד, אפליקציה לניהול מועדון צרכנות נועדה לסייע להם לעשות את אותם חישובים והשוואות בין מחירים והטבות בנושאים מסוימים, כגון נופש לחגים או הנחות על נעלי טיולים ברשתות מובילות. בנוסף, לאורך זמן, צרכנים יוכלו להחליט באופן מושכל באילו רשתות עדיף לרכוש, מהי עונת המבצעים ועוד.

הצעות רלוונטיות נוספות מותאמות אישית

אפליקציה לניהול מועדון צרכנות מאפשרת, מעבר להשוואה, הניהול וריכוז המידע, גם קבלת מידע אודות מבצעים והטבות המתאימים ללקוח באופן אישי. המערכת יודעת לנתח לאורך זמן את העדפותיו של הלקוח ולהתאים לו הטבות מבתי העסק הרלוונטיים בהתאם, כך אתם כבעלי עסקים תוכלו להרחיב את מעגל הלקוחות ולקלוע לטעמם האישי של יותר ויותר לקוחות.

חיסכון וניהול כלכלי נכון

ניצול נכון של הטבות משמעו חיסכון כספי לטווח הארוך והקצר, תוך סיוע בניהול כלכלי המבוסס על פרמטרים אישיים שביניהם גם נושא המחיר, אך לא רק. מהיום, איך צורך לנסות להיזכר היכן ראיתם את ההטבה, אלא פשוט להיכנס לאפליקציה לניהול מועדון צרכנות ולהתחיל להשתמש בה. בנוסף, חשוב לציין גם לחנויות או לרשתות, חשוב להפוך אתכם ללקוחות נאמנים, על ידי הצגת ההטבות באופן מותאם ללקוח.