כרטיסייה דיגיטלית

כרטיסיה דיגיטלית – איך זה עובד?

כרטיסיה דיגיטלית באפליקציית מועדון לקוחות

בואו נעשה תרגיל: הציצו בארנק שלכם – מה אתם רואים בו? בין כרטיס האשראי, כרטיס קופת החולים, מסטיק לעת צרה וזיכוי משנת 2010, אנחנו מתערבים שמחכה לכם שם גם כרטיסיית נייר עם ניקובים, לפחות אחת, ששמרתם בניסיון להגיע למכסת 10 הניקובים המיוחלת. טוב, אנחנו לא אומרים את זה כדי לבאס אתכם או לגרום לכם לרוץ לממש את זכותכם הדמוקרטית ממש עכשיו, אבל אנחנו כן אנשי בשורה, ונשמח לספר לכם שאפשר גם אחרת! איך? מיד תגלו.

על מועדוני לקוחות וכרטיסיות נייר

יותר ויותר עסקים מתהדרים במועדון לקוחות אטרקטיבי, המציע לחבריו שלל מבצעים, מתנות, הנחות והטבות. אין ספק כי מדובר באחד מכלי השיווק החשובים ביותר הקיימים, המסוגל להניב תוצאות משתלמות ביחס להשקעה. אחת מזרועות השיווק של מועדוני לקוחות רבים, היא שימוש בכרטיסיית נייר המכילה מספר מסוים של ניקובים. בכל קניה, מנקב המוכר ללקוח ניקוב אחד בכרטיסיה – וכשהוא מגיע למכסה שנקבעה, הוא מקבל, לרוב, מתנה.

nirazo

כלי פרסום ממוקד המגדיל מכירות

בתי קפה, ברים, מאפיות, רשתות מזון ואפילו בריכות ציבוריות עושות שימוש ארוך שנים בפונקציה הזו, המגבירה את נאמנותו של הלקוח, נחשבת לכלי פרסום ממוקד וכמובן, מגדילה מכירות. זהו חלק ממערך שלם המוביל להגדלת סל הקניה ויצירת מערכת יחסים קרובה ומתגמלת בין המוכר ללקוח – אך האם היא גם היעילה ביותר? (ספוילר: לא!)

כרטיסיה דיגיטלית

מועדונים, תתקדמו!

הכירו את הרולס רויס של עולם השיווק, הלימוזינה של ההטבות והלמבורגיני של מועדוני הלקוחות – הכרטיסיה הדיגיטלית. זוהי כרטיסיה וירטואלית לחלוטין המנוהלת דרך אפליקציה לניהול מועדון לקוחות – אפליקציה ייעודית, ומאפשרת ללקוח "לנקב" בה בכל פעם שהוא מבצע רכישה, בהתאם לתנאים. כך היסטוריית הרכישות נשמרת לנצח ואין סיכוי לפספס את ה"עשירי חינם"!

ומה עוד?

הכרטיסיה לעולם לא נקרעת או נאבדת (במילים אחרות: לא תצטרכו אותנו כדי לפשפש בארנק ולמצוא אותה), היא מאפשרת ללקוח לקבל מעקב מתמיד אחר מצבו, בשקיפות מלאה, והיא תמיד בכיס. כך ספקים רבים מרוויחים את הנאמנות של הלקוח ובסופו של דבר, יוצרים יחסים נהדרים בינו לבין המותג. אז זו הכרטיסיה הדיגיטלית, והיא מוכנה ומזומנה לעשות ללקוחות שלכם טוב ולגרום להם להיות נאמנים יותר למותג שלכם.

איך החברה מרוויחה?

תכל'ס, כשהלקוחות מרוצים – גם החברה מרוויחה. אך בכל זאת, הנה כמה יתרונות מובהקים למוכרים. ראשית, דרך המיתוג הדיגיטלי אתם יוצרים תדמית חדשנית לחברה שלכם. שנית, אתם חוסכים בעלויות הדפסה, עיצוב ומיתוג דרך ספקים שונים, שכן הכל נעשה דרך האפליקציה, במקום אחד. בנוסף, אתם שולטים בנתונים באופן מלא – אי אפשר לרמות אתכם, המוכרים ברשתות לא יכולים לנקב כאוות נפשם אלא הכל מנוהל באופן דיגיטלי ואתם מקבלים תמונת מצב בכל רגע נתון. לבסוף – אתם מגדילים את הרווחים ומכוננים מערכת יחסים המעודדת חזרתיות אצל מעגל הלקוחות שלכם – בקלות. על מימוש קופונים דיגיטליים כבר שמעתם?