אפליקציה לניהול מועדון לקוחות

אפליקציה לניהול מועדון לקוחות – חובה לכל בעל עסק

אפליקציה לניהול מועדון לקוחות

שלל לקוחות מכירים את הרגע הזה בו הם מציצים בארנק ומגלים לפתע שיש להם כמה כרטיסי מועדון שהם אפילו לא זוכרים, או את הרגע בו הם מגיעים לחנות ורואים שיש בה מבצע מאוד משתלם אבל אינם זוכרים אם כבר הצטרפו למועדון והאם הוא עדיין בתוקף? לכם, כבעלי עסקים, הרגעים הללו מבשרים רעות. בכל מה שקשור למועדוני לקוחות, התוצאה הישירה של מצב שכזה הוא פספוס הזדמנויות משתלמות, ופחות רכישות בבית העסק שלכם. לכן, הגיע הזמן שתכירו את האפליקציה לניהול מועדון לקוחות.

מועדוני לקוחות זה בסדר, אבל מי צריך ניהול?

רשתות רבות בישראל ובעולם כבר הבינו את הכדאיות של יצירת מועדון לקוחות. סוגים שונים ורמות של מועדונים קיימים כמעט בכל רשת, בין אם מדובר בלקוחות קבועים בסופר, ברשת מוצרי תינוקות או בחנות קוסמטיקה. בהנחה שרוב ישראל לקוחות קבועים (במידה כזו או אחרת) של לפחות כמה רשתות, סביר להניח שלא מעט אנשים הצטרפו לכמה מועדוני לקוחות במהלך הזמן ולכן זקוקים לניהול מועדוני לקוחות. ברגע שהלקוחות מנהלים נכון את מועדוני הלקוחות שלהם, אתם מרוויחים לקוחות, חושפים את המבצעים שלכם ליותר ויותר אנשים, ומרוויחים גם לקוחות חדשים.

nirazo

מה ניהול מועדון לקוחות יכול לתת לכם?

אם כבר הזכרנו את תחום החיסכון הכספי או ניצול ההטבות, חשוב לציין שניהול מועדון לקוחות יכול לסייע במעקב, חיסכון בזמן ואף החלטות קניה מושכלות יותר עבור הלקוחות שלכם. הם ידעו בדיוק כמה נקודות הם צברו, מתי מגיע מבצע משתלם במיוחד מכם, וגם מה תוקף החברות במועדון שלכם.  יותר מזה, בעזרת אפליקציה לניהול מועדון לקוחות, תוכלו להיחשף להרגלי הקניות המדויקים של הלקוחות שלם, ובכך להתאים להם מבצעים שיעודדו אותם לרכוש ויהוו להם הטבה מרגשת, מה שיהפוך אותם ללקוחות נאמנים יותר.

זכרו כי תחומים רבים שנראו בעבר כשמורים רק לתכנות מחשב או משרדים, משגשגים כיום תחת אפליקציות ייעודיות, החל מניהול חשבונות בנק ועד למתן מידע רפואי-אישי. אין סיבה שגם במציאות הצרכנית לא תתקיים אפליקציה חדשנית שתעשה את העבודה בצורה טובה, על ידי הזנת מידע בסיסי ופשוט, גם עבורכם כבעלי עסקים, וגם עבור הלקוחות שלכם.

במקום לרדוף אחרי המבצעים, תנו למבצעים לרדוף אחריכם

 מעבר לעובדה כי אפליקציה חכמה יכולה לסייע בהשוואה בין ההטבות, חישוב נקודות ועוד, כפי שאמרנו קודם, אפליקציה לניהול מועדון לקוחות תתאים עבור הלקוחות באופן אישי ובהתאם למאפייני הקנייה הייחודיים את המבצעים המתאימים במיוחד עבורם. האפליקציה יודעת לנתח את הרגלי הקנייה והרכישה, ההעדפות והתחומים בהם הם מתעניינים , ולהשתמש בהם על מנת להנגיש להם את המידע הצרכני האישי. כך, יוכלו הלקוחות להישאר מעודכנים, לחסוך בכסף לטווח הקצר והארוך וליהנות מאותן הטבות משתלמות בזמן אמת. כלומר, אפליקציה לניהול מועדון לקוחות מאפשרת לשני הצדדים, הלקוח ובעל העסק, להנות מן המידע ולנצל אותו באופן חכם, מהיר ויעיל.