אפליקציה לניהול חברות מועדון

איך למקסם את הרווח בקניית מותגים?

אפליקציה לניהול מועדון לקוחות

מכירים את ה"גרופים" של חנויות האופנה והמותגים המובילים, אלה שעוקבים בדריכות אחר כל קולקציה חדשה, השקה של בושם, או גאדג'ט למחשב? אם תשאלו אותם על כך ותבררו כמה שעות הם משקיעים בדרך כלל מזמנם כדי "לדוג" את המוצר המסוים שאותו הם רוצים, תקבלו תשובות די מדהימות: שעה בכל יום, ולפעמים אפילו יותר מכך. אך בעידן המידע האינטרנטי הנגיש כל כך, ויותר מכך במציאות בה אנו מקבלים מידע רלוונטי אלינו באופן אישי, ראוי לשאול האם לא הגיע הזמן להיפרד מההרגלים הישנים הללו ולעבור לשימוש בפתרונות בני זמננו, למשל אפליקציה לניהול חברות מועדון ייעודית?

למה להתאמץ?

חשבו על הרעיון הפשוט אך הגאוני של אפליקציה לניהול חברות מועדון, ועל מה שהמצאה כזו יכולה לעשות: במקום לנבור במשך שעות במוצרים השונים, ולרפרף באינספור דפים ומוצרים שאינם רלוונטיים לכם, עם אפליקציה לניהול חברות מועדון שנעשית באופן נכון ואפקטיבי תוכלו לקבל ישירות לטלפון רק את מה שבאמת מעניין אתכם, מבלי לבזבז שעות ארוכות בחיפושים ש- 80% מהם למעשה אינו נוגע לכם. כך, לא רק אותם "גרופים" יכולים למצוא את מה שהם אוהבים, אלא ממש כולם. מדוע? מפני שעם אפליקציית מועדון לקוחות המידע הניתן לכם לא רק חוסך זמן, אלא שהוא גם מאפשר מימוש יעיל יותר של ההטבות השונות, מבלי שמידע חשוב שהיה יכול לעניין אתכם ילך סתם כך לאיבוד.

nirazo

איך עובדת אפליקציה לניהול חברות מועדון?

כמובן שישנן כמה דרכים להתנהל עם אפליקציית ניהול מועדון לקוחות, אך בבסיסה, תפקידה של אפליקציית מועדון לקוחות הוא קודם כל לרכז את כל כרטיסי המועדון יחד, כך שהלקוח לא יצטרך לשנן סיסמאות כלשהן, יחד עם יכולת הצטרפות לחברות המועדון מהנייד בקליק במקום לעמוד ולמלא טופס ארוך ומייגע בחנות הרשת, היתרון לשימוש באפליקציה אחת לכל חברויות המועדון ברורה. כמובן שדרך אפליקציה ניתן לשלוט טוב יותר במידע בנוגע לחברויות במועדוני הלקוחות השונים – ולהתעדכן בהטבות והמבצעים החדשים במקום אחד, היקף הנקודות שלך, שינוי פרטים אישיים ועוד.. כל אלא מבלי מידע יהיה מפוזר במקומות שונים כגון הודעות SMS, מיילים, פוסטים בפייסבוק ופרסומות, שאותן אולי אינכם רואים בכלל.

כל מועדון – בכל בית עסק ובכל תוכנית

אפליקציה לניהול חברות מועדון למעשה יכולה להתאים לכל סוג של מותג קטנים כגדולים, הרי כל היופי בה הוא שריבוי החברויות במועדונים אינו מהווה לגביה מעמסה. כך בין אם אתם חברי מועדון של כרטיס אשראי, של התארגנות מקצועית כלשהי, או שאתם פשוט לקוחות חוזרים בחנות מועדפת – תוכלו להוריד אפליקציה לניהול חברות מועדון לנייד ולרכז בה את הכל, ובאופן כזה לא רק לדעת ראשונים על מבצע ספציפי המותאם אליכם, אלא גם לעקוב אחר הנקודות שצברתם, לזכור לממש שובר ביום ההולדת, ולהבין טוב יותר באופן כללי מהן ההטבות המגיעות לכם.

WIN-WIN

כוחה של אפליקציית מועדון לקוחות נעוץ בעובדה שלמעשה מדובר במצב שבו שני הצדדים יוצאים מורווחים, גם הלקוח וגם המותג, ומבלי "כאבי ראש" עבור אף אחד מהשנים: כאשר הלקוח עובד עם אפליקציית מועדון לקוחות הוא יכול מצדו לשמור על ראש שקט בכל הנוגע לשליטה במועדונים בהם הוא חבר והמידע שהוא רוצה לקבל, ומנגד המותגים והעסקים השונים יכולים לדעת שברגע שמותקנת אצלו אפליקציית ניהול מועדון לקוחות חכם סביר להניח שהוא אכן יבוא ויממש את ההטבות שלו, וכך ההשקעה המרובה בפרסום ואף בניסיון לרדוף אחרי הלקוח הופכת ללא נחוצה יותר.