נקודות מועדון

כמה נקודות מועדון יש לי? הכירו את שיטת החברוּת החכמה

איך לדעת כמה נקודות מועדון לקוחות יש לי?

כמה נקודות מועדון יש לי? זוהי אולי השאלה הנפוצה ביותר שאנו שואלים את עצמנו בהקשר צרכני, ונראה שאף פעם היא אינה נענית בתשובה מוחלטת שמניחה את הדעת, אם בכלל. גם קונים צעירים וגם קונים "כבדים" מוצאים את עצמם פעמים רבות שואלים את עצמם "כמה נקודות מועדון יש לי?" כבר בשלב מוקדם מאד, לפעמים אפילו חודש בלבד לאחר הצטרפות למועדון לקוחות. אז איך יכול להיות שכל כך הרבה אנשים לא יודעים כמה נקודות הם צברו? הסיבה המרכזית לכך היא היעדר ניהול נכון ויעיל של כרטיסי המועדון השונים, ובכלל זה גם המידע בנוגע להטבות ולצבירת הנקודות.

 

nirazo

מה הכי חשוב לכם בהצטרפות למועדון לקוחות?

הסיבה המרכזית שמקובל להצטרף בשבילה למועדון לקוחות, היא בראש ובראשונה חסכון. אמנם במקרים רבים יכולים להיכנס לתמונה פרמטרים נוספים כמו גאוות יחידה או נאמנות ארוכת שנים לבית העסק, אך מטבע הדברים, איש אינו מעוניין לשלם ביוקר עבור מה שאפשר לשלם בעדו פחות. לכן, השאלה הכמעט בלעדית שלמעשה מעסיקה את בעלי כרטיס המועדון ברגע נתון, ובמיוחד לפני הנחות ומבצעים מיוחדים, היא "כמה נקודות מועדון יש לי?" ובצדק, כולם רוצים לשלוט בהוצאות הכספיות שלהם, ובהתאם לכך לפעול בצורה מושכלת ונבונה, מבלי להיות מופתעים בכל פעם ולשאול שוב ושוב "כמה נקודות מועדון יש לי?" וודאי שלא כאשר כבר מאוחר מדי.

אז כמה נקודות מועדון יש לי?

יש דרך חכמה ופשוטה מאין כמוה לענות לשאלה השגורה "כמה נקודות מועדון יש לי?" באופן שלמעשה מייתר אותה לחלוטין: כרטיס מועדון חכם, המרכז יחד את כל החברויות השונות, את הססמאות ואת צבירת הנקודות במועדונים השונים – כך שלעולם לא תצטרכו לתהות בינכם לבין עצמכם כמה נקודות מועדון יש לי? או להטריח בכך את המוכרים ונותני השירות. עם כרטיס מועדון שכזה תוכלו לנוע בחופשיות בין המועדונים השונים, ולקבל מידע עדכני לגבי מצבכם, בכל רגע נתון. באופן כזה תוכלו לא רק לענות לשאלה "כמה נקודות מועדון יש לי? באופן מיידי ופשוט, אלא גם להתאים את שגרת הקניה שלכם למבצעים ולפרסומי ההטבות השונים; ככל שתשלטו ביותר ידע, ובדגש על ידע מקיף, כך תוכלו לתכנן את עצמכם לטווח ארוך יותר, ולחסוך באופן משמעותי.

איך זה בעצם עובד?

השימוש בכרטיס הדיגיטלי הוא פשוט מאין כמותו, ולמעשה מתרחש כולו במרחב הווירטואלי – עם אפליקציה ייעודית בממשק ידידותי: ברגע שתזינו את הנתונים הראשוניים שלכם באפליקציה תוכלו לסנכרן מיידית את כל הנתונים מהכרטיסים שכבר קיימים ברשותכם, וכך להבטיח שהמידע יישמר תמיד אצלכם, ובאופן מאובטח. כך, שאלות כמו "מה הקוד הסודי שלי?", "כמה נקודות מועדון יש לי?" או "באילו מועדונים אני בכלל לקוח?" פשוט לא יישאלו יותר, בזכות שימוש מושכל ונבון במידע שממילא שייך לכם.

הרבה יותר מ"כמה נקודות מועדון יש לי?"

מלבד תשובות לשאלות פשוטות כמו "כמה נקודות מועדון יש לי?" ותכנון קניה נכון, תוכלו ליהנות בעזרת האפליקציה ממידע שימושי שיוכל להועיל לכם עוד הרבה יותר: להתעדכן במבצעים טובים בזמן מבלי לפספס אותם, לקבל לטלפון רק מידע שרלוונטי אליכם באמת, המותאם אליכם באופן אישי, ופשוט לעבור לשגרה צרכנית יעילה ומושכלת, המותאמת למציאות של היום באופן מושלם.